Ha bármilyen okból kifolyólag vissza kíván küldeni egy terméket a King64-nek, kövesse a visszaküldési szabályainkat (lásd alább), és küldje el nekünk a tőlünk kapott terméket ezen eljárások szerint.
Termék visszaküldésének feltételei:
- a terméken nem lesz használat nyoma
- a terméket csak az eredeti csomagolásban lehet visszaküldeni, és nem lesz benne hiányzó elem (címke, szivacs, stb...)
- a termék nem lehet sérült, és nem hiányozhatnak kiegészítők
- a termék visszaküldéséről szóló értesítést 14 napon belül kell megtenni a csomag átvételétől számítva
- a termékek visszaküldése olyan csomagolásban történik, amely nem teszi lehetővé a termék vagy a doboz sérülését a szállítás során
- fenntartjuk magunknak a jogot, hogy visszautasítsuk a sérült csomagokat vagy a kopás jeleit mutató termékeket
Visszaküldési mód:
- a termék visszaküldési szándékát kérjük jelezze felénk az oldal láblécében található visszaküldési űrlap kitöltésével, amely tartalmazza: a vásárló nevét, amelyen lett megrendelve a termék, telefonszámát, e-mail címét, csomagátvételi címét, a számla számát , a rendelés átvételének dátuma, a rendelés feladásának módja, a visszaküldeni kívánt termék nevét (ezeket a részleteket megtalálja a rendelés leadását követően kapott visszaigazoló üzenetekben, illetve az adószámlán), valamint egy bankszámlaszámot - IBAN, amelybe visszautaljuk a pénzét.
- a kérvény beérkezésének visszaigazolását követően a terméket FanCourier International futárszolgálattal tudja visszaküldeni (visszaküldési díj 1900 HUF, amely le lesz vonva a rendelés értékéből), ebben az esetben mi küldjük a futárt a csomag átvételére az Ön által megadott címre.
-ha nem a futárcégünkön keresztül szeretné visszaküldeni, kérjük, küldje el a csomagot másik futárcégen keresztül (a szállítási költséget ÖN fizeti). A Megjegyzések között tüntesse fel, hogy más futárral küldi a csomagot!
- megemlítjük, hogy a Posta nem jó visszaküldési mód, mert a legtöbb esetben nem szállítják ki a csomagokat a célállomásra, nincs lehetőségünk postai úton megkeresni a csomagot
- amint megkaptuk a terméket, visszatérítjük a pénzt (1-14 naptári nap között)
- visszaküldés esetén az egyetlen költség, amelyet a vásárlónak állnia kell, az a termék székhelyünkre történő szállításának költsége.
Visszaküldési költségek
- a visszaküldés díja minden termékre 1900 HUF, ha futárcégünkön keresztül küldi vissza a terméket!
Termék visszaküldési címe
CHESS EVENTS SRL, POETULUI UTCA, SZÁM 1C, ARAD, IRÁNYÍTÓSZÁM 310345 , ROMÁNIA.
A hibás termékeket, a termék egyes részeinek hiányát (szalagok, címkék stb...), a termék vagy a csomagolás sérülését a csomag kézhezvételétől számított 48 órán belül bejelenthetik a következő email címen: office@king64.hu
Internetes vásárlás esetén a fogyasztót megilleti a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – a fogyasztó vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.
A Polgári Törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján csak a magánszemélyek (természetes személyek) minősülnek fogyasztónak. Csak a fogyasztókat illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok (így az indokolás nélküli elállás joga is).
A fogyasztó főszabályként jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől akkor is, ha az átvett termék csomagolását kibontotta.
Nem gyakorolhatja azonban a fogyasztó a csomagolás felbontása esetén az elállás jogát a 45/2014. sz. kormányrendelet 29. §-ában meghatározott esetekben, így pl. lezárt csomagolású higiéniai termékek, illetve lezárt csomagolású CD, DVD, vagy szofver esetében.
A 45/2014. kormányrendelet 25. §-a alapján a fogyasztó a "termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
"A termék kicsomagolása után tehát jogunk van kipróbálni azt, és megállapítani, hogy a termék tetszik-e, és a rendeltetésszerű használatra alkalmas-e. Ha a használat során kárt teszünk a termékben, azért felelősséggel tartozunk. A Fogyasztóvédelmi Hatóság e kérdésben egyértelműen fogalmaz: "Fontos tudni ... hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé."
Az Eladó a fogyasztó elállása esetén mindaddig visszatarthatja a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
Az eladó vállalkozás internetes honlapján is biztosíthatja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását. Ebben az esetben a vállalkozás tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói nyilatkozat megérkezését.
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére (1112 Budapest, Rétkerülő út 41.) kell visszaküldeni.
Felelősség az értékcsökkenésért", "A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Az eladó hibás teljesítése esetén Ön első körben kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti Ön az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Ha az eladó a kijavítást vagy kicserélést nem vállalja, vagy csak hosszú időre vállalja, a vevő nem köteles megvárni ezt, hanem elállhat a szerződéstől, és visszakérheti a pénzét.
A jog nem ismeri a „levásárlás” fogalmát hibás teljesítés esetén!. Ha az eladó nem vállalja a javítást vagy a cserét, Ön ragaszkodjhat az árleszállításhoz, vagy visszakérheti a pénzét! Ha Önnek ez a lehetőség megfelel, természetesen megegyezhet az eladóval a „levásárlásban”
Teljesen mindegy, hogy mekkora összegért vásárolta a terméket, a vásárlástól számított két éven belül Ön a termék hibája esetén kérhet kijavítást, kicserélést, árleszállítást, vagy a vételár visszafizetését szavatossági igénye alapján, ez nincsen értékhatárhoz kötve, csak a jótállás.
Ön akkor is élhet szavatossági jogaival, ha a termék leértékelt volt. Ha a termék kifejezetten azért volt leértékelve, mert hibás volt, Ön erre a hibára hivatkozva persze nem élhet szavatossági jogaival, de a termék más hibája esetén Önt megilletik a szavatossági jogok!
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az első hat hónapban a vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy az eladott termék hibátlan volt. Hat hónapon túl azonban már a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibás volt már a vásárláskor is (rejtett hiba).
A jótállásra kötelezett a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági- és a termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.